Cosa à circà quandu cumprà i ghjoculi di dinosauri

Tipu di ghjoculu

Per sceglie u megliu ghjocu di dinosauru per u vostru zitellu, cunzidira ciò chì hè chì sperate chì esce da ghjucà cun ellu."U ghjocu hè una parte cruciale di u sviluppu di u cervellu di u zitellu, perchè permette l'esplorazione di cuncetti universali cum'è a famiglia, l'amore, a vita è a morte in modu sicuru", dice u paleontologu Ashley Hall."Quandu u ghjocu hè assuciatu cù i ghjoculi di dinosauri, permette di insignà sti cuncetti universali, ma arradicati in a storia di a vita in u nostru pianeta".

Sè vo site a speranza di apre e conversazioni più grande nantu à a scienza è a vita, cum'è Hall discute, allora cercate i ghjoculi di dinosauri chì sò realistichi, o in cumu si vedenu o in quantu i zitelli ghjucanu cun elli (cum'è un ghjocu di fossili).Pudete ancu cunghjuntà questi ghjoculi cù libri, ancu per incuragisce u vostru zitellu à cuntinuà à amparà è diventà ancu più impegnatu cù u sughjettu di dinosauri.

nutizie-1
nutizie-2

Per quelli zitelli chì piacenu solu u cuncettu di dinosauri, ma ùn sò micca pronti à studià a scienza di i dinosauri in prufundità, cercate un ghjoculu cù dinosauri, ma insegni à elli alcune altre cose o punti di cunniscenza. u T. rex chì face u più interessante, cum'è chì hè più di 19 metri d'altitudine, hà trà 50-60 denti (ognunu di a taglia di una banana!), È chì puderia curriri attornu à 12 miles per ora.

Per quelli zitelli chì piacenu un pacchettu di picculi dinosauri piuttostu chè un grande ghjoculu, unu di i nostri prudutti hè u rigalu di ova da incubazione di dinosauri.Hà 12 zitelli di dinosauri di varii culori è forme, chì "scavanu" da u pacchettu di ghjoculi.Ogni dinosauru pocu hà braccia è gambe mobili, chì s'assumiglia à u dinosauru in Jurassic World.Questi ghjoculi ponu stimulà l'imaginazione di i zitelli è permettenu di realizà diverse esplorazioni preistorichi.

nutizie-4

U nostru altru pruduttu, u kit di scavà di l'ova di dinosauru, hè equipatu di 12 ova, chì oculta dinosauri.I zitelli anu da scavà cù scalpelli è spazzole.In più di l'ova (è i dinosauri in l'internu), u kit includenu ancu carte di cunniscenza, perchè i zitelli puderanu capisce cumu cresce i dinosauri chì anu cavatu è scupertu.

nutizie-3
nutizie-5

Tempu di Postu: Mar-03-2023